DIETARI DEL TREBALL

30/10/12 Ens reuneixen a Sala d'Actes del centre a un grup d'alumnes que cursem primer d'ESO. Ens proposen de participar en un concurs d'àmbit estatal i hauríem de realitzar un treball d'investigació. Per participar necessitarem l'autorització de les famílies.

7/11/12 Segona reunió per saber com ho veuen les famílies. Ens entreguen un full d'informació que conté l'autorització per retornar a la professora coordinadora, Georgina Samarra.


19/11/12 Entreguem les autoritzacions a la professora per tal de reunir-nos a l'institut fora de l'horari escolar i realitzar l'estudi. A patir d'ara ens podem plantejar de què volem que tracte el treball. Ens agradaria un tema del nostre territori on poguéssim adquirir més coneixements sobre els nostres avantpassats.


22/11/12 Després de plantejar-nos unes quantes opcions van inclinar-nos per un tema festiu de la nostra ciutat: una festa molt nova anomenada Festa del Mercat a la Plaça. Ara ja podem recollir informació.


27/11/12 Ens reunim per veure en quins llocs podem aconseguir informació: anirem a la biblioteca del centre i a la municipal. També acordem fer entrevistes a persones que participen i organitzen la festa.


4/12/12 Recollim la primera informació i comencem a llegir-la per saber com la podrem organitzar.


11/12/12 Elaborem l'esquema del treball i comencem a pensar en les les diferents parts del blog i elegim el seu disseny.


18/12/12 Triem la informació més adient per a cada apartat del contingut.


11/1/13 Creem el blog i pengem la primera informació recopilada al blog. Decidim a quines persones fer les entrevistes, gent relacionada amb el tema.


15/1/13 Realitzem l'entrevista a Maite Subirats a la Regidoria de l'Ajuntament.


21/1/13 Entrevistem a Marimar Panisello a la Regidoria de l'Ajuntament.


22/1/13 Pengem les primeres entrevistes realitzades al blog.


25/1/13 Entrevistem a Santi Ruiz, realitzada a casa de l'alumna del grup Sara Barrera. Treballem en la presentació del blog.


2/2/13 Entrevistem a Montse Terra a la seva merceria.


26/2/13 Reunió d'equip amb les professores coordinadores per analitzar com va el treball i que queda pendent per a fer.


28/2/13 Ens vam haver de reunir un altre cop, per a ampliar el contingut d'algunes parts del blog i vam aprofitar la reunió per intentar resoldre diversos problemes, als quals ens vam haver d'enfrontar per poder tirar endavant amb el treball d'investigació.


5/3/13 Les professores ens van repartir la feina que ens faltava per fer, per poder acabar de completar el blog, de tal manera que així ja el tindríem pràcticament enllestit.


7/3/13 Trobada de tot el grup en una sessió de treball per a revisar les últimes pestanyes elaborades i millorar la presentació gràfica dels diferents apartats. D'aquesta manera ens hem adonat que encara ens queda feina pendent i cadascun de nosaltres ens comprometem a treballar en els continguts.


12/3/13 Treballem en millorar la presentació del bloc i el contingut dels textos. Fem fotografies noves i les distribuïm en els apartats.

13/3/13 Identifiquem les fotografies que ja tenim incorporades al blog.

14/3/13 Revisem els apartats i ens adonem que alguns no tenen imatges, veiem que és necessari trobar-ne de diferents.

18/3/13 Treballlem en la revisió ortogràfica i la presentació.

20/3/13 Afegim fotografies en alguns apartats i millorem la distribució de la combinació del text amb les imatges. També comprovem que tot el blog tingui el mateix tipus de lletra i la mateixa mida. Ens queda pendent completar l'apartat bibliografia.

4/4/13 Comprovem que els enllaços de les imatges siguin correctes.

8/4/13 Corregim algunes faltes d'ortografia, d'organització i de configuració per donar el treball per finalitzat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada